Huffy kirjoitti:Oya Shizuka, Shimada Haruka ja Minegishi Minami ei sijoittunut. Shiichan ja Haruu ei kumpikaan ole sijoittunut kertaakaan. Haruulle tämä vuosi on erittäin tärkeä, koska tämä valmistuu AKB:n myötä kokonaan viihdealalta. Haruu on viimeiset pari vuotta yrrittänyt niin paljon ja tehnyt useamman imagon muutoksen ryhmässä ollessaan... Sääliksi käy.

Itse asiassa Oya Shizuka on sijoittunut (ranked in) kahdesti: vuonna 2011 handshake eventin itkeskelyepisodin + sen jälkimaininkien jälkeen hän nousi heittämällä Under Girlseihin ja ylsi vielä seuraavanakin vuonna Future Girlseihin. Tänä vuonna (ainakin itselläni) Tofu Pro Wrestlingin näyttelijät ovat "in" ja voisin Shimadalle varmaan yhden kahdeksasta äänestäni uhrata.
Mutta joo. Huhua ja
videoakin on ollut NGT:n mobiiliäänestyssovelluksessa olleesta bugista, jota hyödyntämällä olisi pystynyt äänestämään suosikkiaan rajattoman monta kertaa. Hieman kieltämättä vaikuttaa epäilyttävältä, kun viime vuonna 95. sijoittunut jäsen tykittää ykköseksi kaikkien aikojen suurimmalla preliminäärien äänimäärällä, jolla olisi viime vuonna lopullisissa tuloksissa ylletty jo 12. sijalle. Noh, Oginolle annetut äänet on JIJIPRESSin mukaan ilmeisesti tarkistettu ja julistettu laillisiksi, joten siellä nyt vain on sitten 3 NGT:n jäsentä kami-7:ssä ja 11 NGT:n jäsentä (joista 3 kenkyuuseita) top 100:ssa.
NGT:n ohella Team 8 paransi osakkeitaan saaden nyt 8 jäsentä listalle. HKT:stä itselleni jäi alisuorittamisen maku, mutta kun 100 parhaan joukossa oli kuitenkin 23 HKT:n jäsentä, niin ei se nyt ihan penkin alle mennyt. SKE puolestaan sai 100 parhaan joukkoon 24 jäsentä ja NMB 13 jäsentä. AKB:lle (muut kuin team 8) jäi loput 21 sijaa.
Oginolla on yli 20k äänen kaula seuraaviin, joten siinä on hyvä kohde kaikille Sasshi- ja Mayuyu-vihaajille sekä ylipäätään muutosta haluaville. Itse tuskin Oginoa äänestän, mutta minua ei sinällään haittaa ollenkaan (kunhan homma vain reilua), jos Ogino voittaa tänä vuonna.