^ Yllätyksellinen, mutta mielenkiintoinen senbatsu. Itse liputtaisin edelleen 12 jäsenen senbatsun puolesta, mutta edellisen 32 hengen senbatsun jälkeen tämä 16-jäseninen on jo ihan ok. Aiemmin on (valitettavasti) voinut aina luottaa siihen, että Aki-P ei ainakaan Sasshia tai Kashiwagia laita keskelle. Niinpä tupla-center Yukirin&Kojiharu tuli ainakin itselleni aivan puun takaa. Kyseistä kaksikkoa ei ole aiemmin keskellä nähty, joten odotan mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää.
Senbatsu-äänestyksessä 16. parhaan joukkoon selvinneistä senbatsuun ei tällä kertaa mahtunut:
- 10. Suda Akari (SKE48)
- 12. Miyazawa Sae (SNH48/SKE48)
- 15. Shibata Aya (SKE48)
Itse taisin äänestystulosten jälkeen veikkailla, että Suda Akarilla (sija 10) olisi nyt varma paikka AKB:n senbatsussa, mutta eipäs vain ollutkaan. Myös Milky (sija 18) ja Minegishi (sija 22) saivat tehdä senbatsussa tilaa nuoremmilleen.
Äänestyksessä senbatsun ulkopuolelle jääneistä mukana ovat:
- 20. Iriyama Anna
- 23. Kizaki Yuria
- 36. Kojima Mako
Erityisen iloinen olen Miyawaki Sakuran ja Kizaki Yurian mukanaolosta. Edellisellä single-kierroksella jokaisessa ryhmässä kokeiltiin uusia centereitä, eikä Sakuran mahtuminen mukaan senbatsu-äänestyksen sijalta 11 ollut nyt mitenkään kirkossa kuulutettua. Kizakin siirrosta SKE:stä AKB:hin olen joskus kirjoittanut, että siinä ei olisi mitään järkeä, jos Kizakia ei nostettaisi AKB:n senbatsuun. Onneksi Aki-P on (ainakin tässä asiassa) järkimiehiä.
Stage48:n mukaan singlen nimi olisi Green Flash eikä Green Light.