Oshimen

Oshimen

ViestiKirjoittaja Puolukka » 07.08.2014 10:34

Keskustelua lempijäsenistä eli oshimenista
Mikä on oshimen?
Oshimen on lempijäsen. Se muodostuu japaninkielen sanoista 'oshi' eli tukea/tuki, ja 'men' eli lyhenne engrish sanasta 'menbaa' (member). Eli kyseessä on jäsen, jota tuet eniten.

Oshihen= termi oshimenin "vaihtamiselle"
Kami-oshi= kaikkein tärkein oshimen
DD= 'Daredemo Daisuki' (rakastan ketä tahansa)
MD= 'Minna Daisuki' (rakastan kaikkia)

Miten oshimen tulee? Miten oma oshimenisi on valikoitunut? Onko yhden tytön tukeminen mielestäsi parempi vaihtoehto kuin monen tytön?
DODONPA!
NMB48 ♥
Puolukka
Ylläpitäjä

Oshimen: Takayama Riko

Re: Oshimen

ViestiKirjoittaja Sinicharuccha » 07.08.2014 16:20

Yleisesti ottaen olen aikamoinen DD, tai joku jolla on monta lempitytyä :D Ihania idoleita on vain liikaa~

48-ryhmistä en uskalla vielä oshimenia sanoa, mutta Rurina Nishizawa (NMB KKS) on sellainen, jonka haluaisin nimetä sellaiseksi. Tällä hetkellä hän on tyttö joka kiinnostaa todella paljom ja jota haluaisin tukea enemmänkin. Promootiota odotellessa (jotta voisi tutustua johonki tiimiin vähän paremmin).
Ruririn muodostui lempitytykseni lähinnä siten, että katselin NMBn jäsenten profiileja ja hän vaikutti kasvoista mielenkiintoiselta. Lähinnä siis se kivojen kasvojen takia lemppariksi muodostuminen... :P Nyt olen sitten hänen Google+ kuvia ja videoita katsellut, puolet N-stage-esityksestä sekä pätkiä joissa hän on korvaamassa jotakita stagella. Halu tutustua tyttöön enemmän on suuri.

Koska 48G tytyjä on paljon, niin luettelen mm. Fuuko Yaguran, Airi Tanigawan, Momoka Kinoshitan, Anna Murashigen ja Sayaka Yamamoton sellaisiksi, joihin haluaison tutustua lisää ja tykätä enemmän.

Mielestäni olisi helpompaa tukea vain yhtä tyttöä, mutta koska lähes joka ryhmästä jota kuuntelen on yksi lemppari, niin esim.raha ja aika tulevat vastaan "HC-fanituksessa". Plus jos yksi lempityty valmistuu, elämä ei pysähdy siihen vaan voi seurata niitä muita ja antaa mahdollisuuksia uusille kasvoille.

Se miten oshit muodostuvat minulle, on täysi mysteeri. Olen tosin päätellyt, että kukin tytöistä omistaa joko sellaiset kasvonpiirteet joita alitajuntaisesti ihailen (kaikilla on suora nenä ja pieni leuka) tai sitten luonteenpiirre, jonka löydän itsestäni/jollainen haluaisin olla. Yleensä ensivaikutelma riittää pitämään mielenkiintoa yllä tyttöä kohtaan ja jos tyttö pn todella oshin arvoinen, pidän hänestä kiinni.
Sinicharuccha
New Idol

Oshimen: Nishizawa Rurina

Re: Oshimen

ViestiKirjoittaja Erinacchi » 07.08.2014 18:50

Oma kamioshini tulee olemaan nyt ja aina Oshima Yuko, ja vielä mukanaolevista jäsenistä oshini on Murashige Anna.

Itselleni on pikkuinen mysteeri, miten nämä oshit ovat tulleet, mutta aika lailla ekana silmiin pistää söpö ulkomuoto. Sen kautta etsin sitten kyseisestä jäsenestä lisää tietoa, katson videoita YouTubesta ja sellaista, ja joitakuita alan sitten fanittaa oikein kunnolla (kuten Yukon ja Aanyan kohdalla kävi, molemmat vain valloittivat minut). Söpö hymy ja hyvät esiintymistaidot on plussaa^^

Olen kyllä myös melkoinen DD, koska suosikkeja on melkoinen kasa, vaikka mulla onkin kamioshit Yuko ja Aanya. Ihania tyttöjä vain on niin paljon <3
ラッパッパ、永遠に
おたべ/優子/ソルト
敦子/サド/さくら/だるま
シブヤ/ブラック/ゲキカラ/トリゴヤ
学ラン/大歌舞伎/小歌舞伎/尺
アキチャ/ウナギ/ヲタ/バンジー/ムクチ
マジック/バカモノ/ヨガ/カタブツ/カツゼツ
Erinacchi
Future Girl

Oshimen: Oshima Yuko/Okada Nana

Paluu Yleinen AKB48 keskustelu