Jäsenten esittäytymiset

Jäsenten esittäytymiset

ViestiKirjoittaja natsu-kun » 24.10.2013 06:09

Esittäytykää toki muille foorumin käyttäjille, olittepa uusia tai vanhoja täällä~

Alla oleva mallipohja on hyvä tähän käyttöön, mutta vapaamuotoisia esittelyitä saa toki kirjoittaa :) (myös omia kohtia saa tuohon lisätä tai omasta mielestään tarpeettomia poistaa (: )

Koodi: Valitse kaikki
[b]Nimi/Nick[/b]:
[b]Syntymäpäivä[/b]:
[b]Lempijäsenet/Oshimen[/b]:
[b]Lempitiimi[/b]:
[b]Lempikappale[/b]:
[b]Muita lempibändejä[/b]:
Viimeksi muokannut natsu-kun päivämäärä 24.10.2013 16:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
avatar: Hugglepuff@stage48 --- signature: chiyuki@stage48
natsu-kun
Ylläpitäjä

Oshimen: Oba Mina

Re: Jäsenten esittäytymiset

ViestiKirjoittaja Puolukka » 24.10.2013 06:50

Nimi/Nick: Puolukka
Syntymäpäivä: 17.7
Lempijäsenet/Oshimen: Takayama Riko, Yamada Nana, Kashiwagi Yuki
Lempitiimi: Team N, Team BII ja Team B

Muita lempibändejä: Il Divo, S/mileage, kuuntelen kanssa muita Jpop ryhmiä sekä vähän Kpoppia.

Joo~ Tykkään eniten NMB48sta ja AKB48 tulee seuraavana. Kolmantena olisi SDN jos ryhmä olisi vielä pystyssä, mutta HKT on julkaissut kanssa kivoja juttuja.
En ole se kaikkein aktiivisin ihminen, mutta yritän parhaani nyt toisena ylläpitäjänäkin o/
DODONPA!
NMB48 ♥
Puolukka
Ylläpitäjä

Oshimen: Takayama Riko

ViestiKirjoittaja Naichau » 24.10.2013 16:16

NAICHAU
Kuva
Nimi/Nick: Naichau
Syntymäpäivä: 30.5.1993
Lempijäsenet/Oshimen: Takamina. Miichan on myös ihana.
Lempitiimi: A
Lempikappale: Yabureta Hane, Mushi no Ballad, Shonichi, Mokugekisha.
Muita lempibändejä: An Cafe, vaikken enää kovin aktiivisesti seuraakaan.

Parikymppinen tyttö Satakunnasta. Suurimman osan ajasta hengaan yksin himassa seuranani 48, Candy Crush Saga ja neljä tyhmää kissaa.
Vihaan talvea, rasismia ja Dr.Pepperiä. Tykkään katsudonista, söpöistä vaatteista ja rahasta.

Ennen vanhaan kuuntelin paljon eri bändejä. Momusu oli kiva, mutta sitten jotain tapahtui ja kaikki biisit kuulostaa samalta. Nykyään siis kuuntelen lähinnä 48-ryhmiä. Se on kai ok, onhan niillä aikalailla kaikkea laidata laitaan? :)

Ps. Robin on paras <3
Naichau
New Idol

Oshimen: たかみな

ViestiKirjoittaja Jeijei » 24.10.2013 16:27

Nimi/Nick: Jeijei, JeijeiFin
Syntymäpäivä: 25.10 (huomenna :o)
Muita lempibändejä: Morning Musume + muita H!P-ryhmiä, Momoiro Clover Z
Muita mielenkiinnon kohteita: (Peli)ohjelmointi, nettipokeri, kirjoittaminen, tennis, lenkkeily, penkkiurheilu (tv:stä ja paikan päällä)

Joskus vuoden 2006 puolivälissä löysin YouTubesta sattumalta Country Musumen Senpai ~Love Again~ -musiikkivideon, joka säväytti niin paljon, että jäin oikeastaan heti koukkuun JPOP:iin. Vuoden 2006 loppuun mennessä Hello!Projectin silloiset kokoonpanot olivat jo hyvin hallinnassa. AKB:tä aloin seuraamaan vakavammin sen julkaistua 2. major-singlensä (Seifuku ga Jama o Suru) vuoden 2007 tammikuussa - ja seuraan edelleen.

Tällä hetkellä seuraan 48-ryhmistä aktiivisesti kaikkia japanilaisia ryhmiä, jotka siis ovat AKB48, SKE48, NMB48 ja HKT48. Japanin ulkopuolisia 48-ryhmiä sekä Nogizaka46:a yritän välttää niin pitkään kuin suinkin, sillä neljässä ryhmässä on ihan tarpeeksi (=liikaa) seurattavaa. Itse asiassa onnistuin välttämään HKT:n seuraamistakin varmaan ensimmäiset puoli vuotta, mutta HaKaTa Hyakkatenin 1. tuotantokauden 2. episodin (joka oli pakko katsoa, kun siinä oli Minegishi vieraana) jälkeen jäin nalkkiin siihenkin. Life's tough. :lol: Minulla ei ole mitään absoluuttista suosikkiryhmää, sillä suosikkiryhmäni elää ja vaihtuu koko ajan julkaisujen, tv-ohjelmien ym. mukaan. Esim. se ryhmä, joka itselläni juuri nyt tuntuu parhaalta on eri kuin mikä kuukausi sitten tuntui parhaalta.

Suosikkijäsenieni kanssa on vähän sama homma eli suosikkini vaihtuvat koko ajan. Aina silloin tällöin minulla on "vaiheiksi" kutsumiani ajanjaksoja, jolloin seuraan erityisellä kiinnostuksella jotain yksittäistä jäsentä. Tyypillisesti kiinnostusvaihe kestää kuukauden-pari, jonka jälkeen kyllästyn kyseiseen jäseneen, kiinnostus vain lopahtaa tai törmään johonkin vielä mielenkiintoisempaan jäseneen ja "unohdan" sen vanhan. Ensimmäisenä minulla oli muistaakseni Kojima-vaihe ja viimeisimpänä kesällä pienimuotoinen Murashige-vaihe. Väliin mahtuu esim. Kashiwagi-vaihe, Takajo-vaihe, Matsui Rena -vaihe, Komori-vaihe ja Paruru-vaihe. "Vaiheen" mentyä ohi en automaattisesti hylkää kyseistä jäsentä, vaan pidän tätä edelleen hyviksenä ja seuraan tätä mahdollisesti jollain tasolla edelleen. Mahdollisia nykyisiä tai tulevia "vaiheitani" en lähde tässä spekuloimaan, mutta foorumille kirjoittamistani jutuista voi itse kukin tehdä omat johtopäätöksensä. ;)
Viimeksi muokannut Jeijei päivämäärä 25.10.2013 02:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Jeijei
Under Girl

ViestiKirjoittaja natsu-kun » 24.10.2013 17:51

Nimi/Nick: Lauri / natsu-kun

Syntymäpäivä: 5. maaliskuuta

Lempijäsenet/Oshimen: Oba Mina (SKE48:n Team KII:n kapteeni)

Lempitiimi: viimeisimmän tiimien sekoituksen (helmikuu -14) ei ole vielä löytynyt sitä parasta, kun aika ei ole riittänyt kaikkien seuraamiseen.

Lempikappale: Vaihtelee fiiliksen mukaan.

Muita lempibändejä: Tämäkin vaihtelee fiiliksen mukaan, mutta yleisesti ottaen esim. Linkin Park, Red Hot Chili Peppers ja The Killers, suomalaisista Sunrise Avenue, Bomfunk MC's ja PMMP

Lempimusiikkityyli: Tällä hetkellä kiinnostus liikkuu jossain J-popin ja elektronisen musiikin suunnalla.

Harrastukset: Kesäisin frisbeegolf, kävely, pyöräily ja suunnistus, talvisin juoksulenkkeily ja keilailu. Lisäksi näpertelen joskus jotain omilla pikku kätösilläni.

-------------------------

Olen siis tosiaankin se ehkä edes hieman aktiivisemmin paikalla pyörivä ja säätävä ylläpitäjä, joka yrittää pitää asiat kondiksessa ainakin pääosin vaikka montaa asiaa tehdessä unohtaakin aina jotain :D

Olen kevään 2015 ylioppilas ja tällä hetkellä opiskelen pääkaupunkiseudulla ammatillisessa oppilaitoksessa tietotekniikkajuttuja ja datanomiksi olisi tarkoitus valmistua keväällä 2018.

48/6-ryhmistä seuraan tällä hetkellä pääasiassa AKB48:aa, SKE48:aa ja HKT48:aa. JKT48 kiinnostaa myös, mutta kieleen en ole vielä päässyt oikein sisään ja sama pätee myös SNH48:aan. Nogizaka46 on alkanut hiljalleen kiinnostaa enemmän ja Nogizaka tte, Doko?-nimistä TV-ohjelmaa on tullut seurattua jo jonkun aikaa.

Twitterissä saa tulla höpisemään suomeksi käyttäjälle @valklau tai vaihtoehtoisesti vanhemmalle, 48-ryhmille ja asioista "ranttaamiselle" omistetulle käyttäjälle @48nefi (käytän molempia aktiivisesti eli mahdolliset viestit huomaan kyllä yleensä varsin nopeasti). Heitän välillä huumoria ja sarkastista settiä, mutta ketään en sielä pure ;)

Yoroshiku ne~ ;)
Viimeksi muokannut natsu-kun päivämäärä 28.10.2013 14:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
avatar: Hugglepuff@stage48 --- signature: chiyuki@stage48
natsu-kun
Ylläpitäjä

Oshimen: Oba Mina

ViestiKirjoittaja Erinacchi » 24.10.2013 20:45

Nimi/Nick: Erina
Syntymäpäivä: 9.7.1994
Lempijäsenet/Oshimen: Okada Nana (kamioshi), Yokoyama Yui, Miyawaki Sakura, Iriyama Anna, Murashige Anna, Kato Rena, Motomura Aoi, Shiroma Miru, Mukaichi Mion, Ma Chia-Ling, Murayama Yuiri, Oda Erina, Okabe Rin
Valmistuneista/valmistuvista Oshima Yuko (ultimate kamioshi), Kizaki Yuria, Shimazaki Haruka, Matsui Rena, Takahashi Minami, Kawaei Rina, Shinoda Mariko, Kasai Tomomi, Kuramochi Asuka, Nito Moeno, Komori Mika, Maeda Atsuko, Akimoto Sayaka, Uchiyama Natsuki, Takajo Aki, Anai Chihiro, Kojima Haruna, Miyazawa Sae, Owada Nana, Sashihara Rino, Takayanagi Akane, Matsui Jurina, MInegishi Minami, Nozawa Rena, Kitahara Rie, Kojima Mako, Takahashi Juri, Oshima Ryoka, Yamamoto Sayaka, Shimada Haruka, Abe Maria, Fujita Nana, Kodama Haruka
Lempitiimi: Team 4, Team K, Team A, Team H, Team KIV ja Team J
Lempikappale: Bokutachi wa Tatakawanai, Tomodachi de Irarerunara, Yankee Rock, Majisuka Fight, RIVER, Kaze wa Fuiteiru, Majisuka Rock 'n' Roll, Sakura no Ki ni Narou, Nakinagara Hohoende, Majijo Teppen Blues, Kimi no Dainishou, Kyou Made no Melody, Seishun to Kizukanai Mama, 365nichi no Kamihikouki, Kuchibiru ni Be My Baby
Muita lempibändejä/artisteja: Hello! Projectin ryhmät, Up Up Girls, Nightwish, Queen, KARA, Adam Lambert, Lady Gaga, erinäinen leffamusiikki, Hayley Kiyoko, BLACKPINK

Opiskelen tällä hetkellä historiaa Helsingin yliopistossa ja kirjoitan fanifiktiota. Rakastan kirjoittamista ja lukemista, ja fantasia on suuri intohimoni. Pidän erityisen paljon Tolkienin kirjoista sekä Pottereista, mutta olen fantasian suhteen kaikkiruokainen, jos aihe on kiinnostava ja kirjoitettu hyvin. Elokuvien saralta pidän tietenkin Sormusten herroista ja Hobitista, mutta myös Star Warsista, Marvelin leffoista, Pottereista ja Disney-leffoista (animaatioista ylipäänsäkin pidän), sekä joistain satunnaisista romanttisista komedioista. Mulle saa tulle höpisemään, en pure^^
Viimeksi muokannut Erinacchi päivämäärä 20.09.2020 16:23, muokattu yhteensä 12 kertaa
ラッパッパ、永遠に
おたべ/優子/ソルト
敦子/サド/さくら/だるま
シブヤ/ブラック/ゲキカラ/トリゴヤ
学ラン/大歌舞伎/小歌舞伎/尺
アキチャ/ウナギ/ヲタ/バンジー/ムクチ
マジック/バカモノ/ヨガ/カタブツ/カツゼツ
Erinacchi
Future Girl

Oshimen: Oshima Yuko/Okada Nana

ViestiKirjoittaja Mifune » 24.10.2013 21:48

Nimi/Nick: Mifune
Syntymäpäivä: 1992
Lempijäsenet/Oshimen: -
Lempitiimi: B
Muita lempibändejä: Oku Hanako, M.O.V.E, Dj Shimamura... pitkälti kuuntelen uk/happy hardcorea, eurobeatia ja jonkin verran j-corea.

Oma kiinnostukseni Akb48 kohtaan on ollut jo pidemmän aikaa laskussa. Viime vuosi meni intissä eikä aikaa juurikaan ollut seurata Akb:tä. Nyt kun aikaa sitten olisi niin jotenkin ei ole innostanut seurata samaan malliin. Suurin syy kiinnostuksen laskuun on kuitenkin Acchanin valmistuminen sillä hän oli oshini eikä kukaan tuota aukkoa ole pystynyt täyttämään. En koskaan ole kovin aktiivinen tällä foorumilla ollut mutta silloin tällöin olen käynyt kurkkaamassa mitä täällä tapahtuu ja koitan tehdä niin jatkossakin etten ihan kokonaan putoa kärryiltä Akb:n suhteen.
Mifune
Kenkyuusei

ViestiKirjoittaja Minttupossu » 24.10.2013 21:58

Nimi/Nick: Minttupossu
Syntymäpäivä: 11.10.91
Lempijäsenet/Oshimen: Kojima Haruna (Yagami Kumi jaetulla 1 sijalla ;_;), Suzuki Mariya, Oota Aika, Ichikawa Miori, Murashige Anna, Niidoi Sayaka
Lempitiimi: Team B
Lempikappale: Team B Oshi, Hashire! Penguin, Ookami to Pride, Heavy Rotation...
Muita lempibändejä: PASSPO, Hello! Projectin bändit, Milky Bunny, Panic! At The Disco, Rainie Yang

Olen ikuisesti 17-vuotias lastenohjaaja (toistaiseksi) Helsingistä. Tykkään musiikin lisäksi pelaamisesta & lempi pelit ovat Telltalen Walking Dead, Yakuzat & Project Zerot. Pelaan toistaiseksi lähinnä PS3:lla ja sille supervanhalla Xboxilla. Pelaamisen lisäksi saatan väsäillä melko huonoja cosplayasuja ja viettää aikaa netissä. Animeakin tulen katsomaan, kunhan kunnon kone löytyy. Animesuosikkejani ovat Haruhi Suzumiya, Lovely Complex & Higurashi.
Minttupossu
Kenkyuusei

ViestiKirjoittaja Iridal » 27.10.2013 22:14

Nimi/Nick: Iridal
Syntymäpäivä: 24.12.
Lempijäsenet/Oshimen:
Takahashi Minami (AKB48)
Nakanishi Yuka (SKE48)
Murashige Anna (HKT48)
Lempitiimi: Team A, Team H
Lempikappale: Oogoe Diamond
Muu lempimusiikki: Depeche Mode, IAMX, Maaya Sakamoto, Yoko Kanno, Anna Tsuchiya, Miyavi + kaikki mikä kuulostaa höpöltä.

Olen parikymppinen naisenalku joka nauttii lukemisesta, tanssimisesta ja ruuasta. Animesta, mangasta, peleistä ja leffoista olen myös kovasti innostunut. Nintendo DS lite on rakkain konsolimuoto. Kirjoissa sytyn historiallisesta fiktiosta ja animessa uppoaa moni eri genre, mutta suosikkeja on muunmuassa Shoujo Kakumei Utena ja Terra e... . Kaiken tämän lisäksi yksi elämäni rakkaus on cosplay. Vaikka alan itse olla aikuisuuden kynnyksellä niin idolit on edelleen mukavaa eskapismia tavanomaisesta arjesta.

Toimin täällä valvojana ja aika ajoin innostun pulputtamaan treadeihin omia aatoksia. Haluaisin vain syleillä kaikkia 48 - perheen jäseniä ja en ole kehittänyt anti-fani suhdetta yhteenkään idolityttöön. Oma kami-oshi on valmistunut Maeda Atsuko ja paljon tunteita on .. valmistuneita vanhempia jäseniä kohtaan, mutta kiinnostus ei ole onneksi kuollut valmistumisaallosta huolimatta. Näissä ryhmissä on sitä jotain mikä lämmittää mieltä että sielua. HKT48 on kerännyt kovasti intressejä myös viimeaikoina.. <3

Tervetuloa vaan kaikille uusille (tuleville) ja vanhoille jäsenille minun puolesta !
一番美しいFlower。
Iridal
Moderaattori

Oshimen: Takahashi Minami

ViestiKirjoittaja Sinicharuccha » 28.10.2013 16:38

Nimi/Nick: Sinicharuccha, kutsukaa mieluiten ihan Siniksi koska nikki on aikamoinen nimihirviö :D
Ikä: 16
Lempijäsenet/Oshimen: Rurina Nishizawa (kiinnostavia myös Anna Murashige, Airi Tanigawa, Fuuko Yagura ja Momoka Kinoshita)
Lempitiimi: Jaa-a :D
Lempikappale: Melon Juice, RIVER, Beginner, Kurumi to Dialogue
Muita lempibändejä: hANGRY&ANGRY, ABCHO + Hello!Project, Tochiotome25, Gacharic Spin, BABYMETAL, Dingo, Cristal Snow, Aural Vampire

AKBn biisejä olen kuunnellut silloin tällöin, mutta kukaan jäsenistä ei ole ollut tarpeeksi kiinnostava että olisin ryhmästä täysillä innostunut. Senbatsu-äänestyksen katsoin kuitenkin tänä vuonna. Edellisellä foorumilla kävin lukemassa uusia viestejä silloin tällöin, lähinnä uutisia uusista biiseistä ym. julkaisuista.

Aktiivisempi olen sitten Hello!Finlandin puolella, sekä tietenkin twitterissä (@42charuccha). Juttelemaan saa tulla, väsyneenä heitän huonoa ja sarkastista settiä. En halua pahaa kenellekään, joten en tarkoituksella ainakaan loukkaa ketään.
Viimeksi muokannut Sinicharuccha päivämäärä 21.12.2014 12:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Sinicharuccha
New Idol

Oshimen: Nishizawa Rurina

ViestiKirjoittaja Riichan » 09.11.2013 12:22

Nimi/Nick: Riichan
Syntymäpäivä: 25.3.-98
Lempijäsenet/Oshimen: Oshima Yuko, Hirata Rina, Minegishi Minami, Miyawaki Sakura
Lempitiimi: Team K
Lempikappale: Ää, liian monta! Beginner, RIVER, UZA, Nounai Paradise, Glory Days, Junjou Shugi, Pajama Drive
Muita lempibändejä: Hehheh, kaikki nyt nauraa mulle, mutta One Direction

Olen 15-vuotias tyttö ja käyn siis peruskoulun 9. luokkaa. Ensi syksynä olisi tarkoitus mennä sitten lukioon. Itselläni ei ole hajuakaan, mitä haluaisin tehdä sitten "isona", mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä :) Harrastan tanssia kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi myös suunnistusta. Treenailen aika paljon suunnistusta varten ja siksi joskus vapaa-ajasta meinaa olla hieman pulaa, joten olen aika usein hieman jäljessä fandomeissani ^^''

Oma innostukseni lähti AKB:seen AKB0048 animen kautta. Aluksi ajattelin, etten ikinä voi oppia jäsenien nimiä, joten en edes alussa yrittänyt. Sitten yhtäkkiä tajusin osaavani jo noin 10 jäsenen nimet ja innostus kasvoi ja tässä sitä ollaan. AKB48:n lisäksi seuraan myös HKT48:a, mutten muita sisarryhmiä. JKT48 kiinnostaisi, mutta kieli tuottaa ongelmia ja en jaksa sitä, kun en ymmärrä mitään :D

Tällä hetkellä olen kiinnostunut AKB48:n kenkyuuseista, HKT48:n kenkyuuseista, Team H:sta, Team K:sta ja hieman uudesta Team 4:sta :)
Riichan
New Idol

Oshimen: Oshima Yuko

ViestiKirjoittaja Pressure-chan » 19.11.2013 16:31

Nimi/Nick: Pressure-chan
Ikä: 15
Lempijäsenet/Oshimen: Mayu Watanabe (Team A) ja Haruka Shimazaki (Team B)
Lempikappale: Majijo Teppen Blues, Eien Pressure ja Koi suru Fortune Cookie
Kuuntelen myös: Vocaloideja, Ai Otsukaa, ja animeiden soundtrackeja

Olen 48-ryhmien suhteen melko uusi fani, vai mitenkä sen muotoilisi. Kiinnostukseni lähti liikkeelle tuossa vuoden 2012 loppupuolella, kun jostain netin syövereistä silmilleni lensi Majisuka Gakuen-niminen TV-draama. Katsoin ensimmäisen tuotantokauden ja koukutuin erittäin pahasti. Ihanat hahmot ja täydellinen juoni, japanilainen sarja juuri minun makuuni. Kiinnostuneena keräsin myös kovasti tietoa AKB48:sta, jonka jäseniä sarjassa näytteli. Tätä kautta tutuksi tuli heidän ihana musiikkinsa, jota nykyäänkin kuuntelen 24/7. Myös lempijäseni taisivat muodostua aluksi ihan Majisukan mielenkiintoisimmista hahmoista, tai itseasiassa heidän näyttelijöistään. (Tämä draama tosiaan ohjaili elämääni. :) )

Majijo Teppen Blues on edelleen yksi lempi-kappaleistani. Muita lemppareita ovat Eien Pressure, (josta käyttäjänimenikin väänsin sen kunniaksi, että kyseinen single julkaistiin niihin aikoihin kun kiinnostuin AKB:sta) ja Koi suru Fortune Cookie.

On minulla toki muutakin elämää AKB48:n lisäksi, toisin kuin ehkä annan olettaa. Olen melko taiteellinen ihminen ja piirrän paljon. Sitten luen japanilaisia sarjakuvia, ne ovat olleet pieni intohimoni jo ala-asteelta lähtien, ja samaa linjaa taidan jatkaa. Rakastan kaikkea suloista, söpöä ja koulutyttömäistä, tämäkin taas johtaa siihen miksi AKB viehättää. Itseasiassa suuri osuus kiinnostuksenkohteistani liittyy jollain tavalla Japanin kulttuuriin. Haha. :D
Pressure-chan
Kenkyuusei

Oshimen: Paruru

ViestiKirjoittaja Minai » 19.11.2013 23:48

Nimi/Nick: Minai (vanha NatsuLOVE)
Syntymäpäivä: 28.11.1997
Lempitiimi: Team A (ja ehkä myös uusi team 4)
Muita lempibändejä: miwa, Nishino Kana, Fairies, joitakin k-pop-ryhmiä (SNSD, After School, Hello Venus, Ailee...), Avril Lavigne, Amy Diamond ja Haloo Helsinki! +kaikkea hauskaa satunnaista (Tosin välillä tuntuu etten nykyään edes kuuntele hirveästi muuta kuin 48-ryhmiä :D)

Sain nyt sitten tämänkin väsättyä pienellä viiveellä. :D
Itsekin siis olen lukiossa nyt ekaa vuotta, niin kutsutulla Eurooppa-linjalla, mikä saattaa kertoa myös siitä, että suurimpia kiinnostuksenkohteitani kouluaineissa ovat esim. yhteiskuntaoppi, historia, psykologia ja kielet (tällä hetkellä englanti, ruotsi ja venäjä). En ole vielä ihan varma mitä haluan "isona" tehdä, mutta ehkä sitä ehtii vielä pähkäillä.

Koulu vie paljon aikaa mutta idolit ovat kyllä yksi ihan piristävä asia. :) Toki pyrin vähän muutakin tekemään, tykkään esim. lenkkeillä ja mitä nyt perus muuta.

Seurailen kaikkia 48-ryhmiä melko aktiivisesti, mutta AKB on ehkä edelleen lempparini vaikka olen myös muihin ryhmiin tutustunut viimeaikoina paljon paremmin. Oshimenin lisäksi lempijäseniä löytyy melkoisen paljon, viimeaikoina varsinkin mm. AKB:n nuorempi sukupolvi on pistänyt silmääni. :)
Love is a bird with broken wings that can’t fly♥
Minai
New Idol

ViestiKirjoittaja ajeossi76 » 20.12.2014 23:54

Hei kaikille! Mukava kun löytyy Suomestakin tällainen keskustelufoorumi.

Nimi/Nick: Tuomas
Syntymäpäivä: 4.3.1976 Olen varmaan vanhin täällä ja ei tiedä vaikka vanhin AKB kuuntelija Suomesta :lol:
Lempijäsenet/Oshimen: Oshima Yuko oli ykkönen. Pidän kyllä kaikista jäsenistä, mutta osaa tulee seurattua enemmän, kuten: Suda Akari, Watanabe Miyuki, Shimazaki Haruka, Umeda Ayaka, Miyawaki Sakura, Yamamoto Sayaka, Ikuta Erika, Miyazaki Miho, Ota Aika, Jonishi Kei, Fujie Reina, Okada Nana, Tomonaga Mio, Nakanishi Chiyori, siinä muutama :D
Lempikappale: UZA, Bukiyou Taiyou, Eien Pressure, Ponytail to Shushu, Kimi no Na wa Kibou, Te Wo Tsunaginagara, Suki! Suki! Skip!, jne jne...
Muita lempibändejä: K-pop osastoa aika paljon, mm: T-ARA, F-ve Dolls, KARA, Davichi. Japanin puolelta ainakin: Ayumi Hamasaki ja Kishidan. Muutenkin menee sekalaisesti vähän kaikki, kunhan on omasta mielestä hyvää.

AKB48 ryhmiä olen nyt kuunnellut aktiivisesti noin vuoden verran, UZA biisi se taisi sytyttää kiinnostuksen kunnolla. On kyllä nyt suuri ero kun katsoo esim. konsertteja, kun tunnistaa suuren osan jäsenistä. Pystyy aivan erilailla nauttimaan kuin alkuaikoina. Kaikki katsotut TV ohjelmat ja keikat ovat siis tuottaneet tulosta :lol:
Kuuntelen kaikkia Japani ryhmiä: AKB48, HKT48, NMB48, SKE48 ja Nogizaka46. Tosiaankin pidän myös kaikista jäsenistä ja en edes ymmärrä sitä jos joitain vihataan ja haukutaan... se on ainoa asia mikä ehkä koko AKB ryhmien ympärillä ärsyttää, eli fanit... ei, ei tosiaankaan kaikki, olen saanut oikein mukavia tuttavia näistä piireistä, mutta joillakin on aina herne nenässä :lol: Rakastetaan ja kannustetaan enemmän, niin kaikilla on mukavampi olla ;)

Muuten aika kuluu elokuvien, "retro"pelailun, animen, kirjoittamisen, lukemisen ja kuntoilun parissa. Musiikkia tuli myös tehtyä melkein 20 vuotta. Eli vuodesta 1994 johonkin 2012 asti olin black/death metal bändissä laulajana ja sanoittajana. Ei ihan AKB tyylistä :lol: Eipä nyt muuta, mukava olla täällä!
ajeossi76
New Idol

Paluu Info & Tiedotteet