^ En ole vielä saanut päätettyä, mitä tämän asian kanssa nyt oikein tekisin. Pitää varmaan ensin kokeilla JPopsukia, mutta jos se ei osoittaudu hyväksi vaihtoehdoksi (toistaiseksi porukoilla asuvana ADSL-yhteydellä jakaminen nopeudella etana + enemmän tai vähemmän tiukat jakosuhderajat eivät kuulosta hyvältä kombinaatiolta, mutta yrittää toki saa), niin on parempi kokeilla jotain muuta. Nyt kun AMK:n pääsykoe on ohi, niin aikaa riittäisi viimeinkin katsomaan kaikkea vuoden varrella haalittuja sekalaisia LODeja (olisikohan ollut lukumäärältään tusinan luokkaa), TV-ohjelmien jaksoja (joissa olen yli vuoden jäljessä noin pääosin; AKB to XX! jnejne.) ja konsertteja (2588DAYS, joku SKE48:n toinen konserttisarja, jonka nimeä en muista). Nyt vaan mietityttää, että mistä saan haalittua AKBingon katsomattomat jaksot 327 ->, sillä en taida keretä niitä lataamaan (jotain luokkaa 64 jaksoa katsomatta siis).. Voisin toki katsoa ne esimerkiksi 48videodougan (48videodouga.blog.fc2.com) kautta, mutta silloin saisin heittää hyvästit GIFien tekemiselle

Ja mitä siihen lakitekniseen puoleen tulee, niin suorana netistä katsominen (lue: 48videodouga) on hyvä vaihtoehto, sillä et jaa mitään, vaan ainoastaan lataat välimuistiin katsottavaksi. Itse olen myös jakanut (tiedän siihen liittyvät riskit), sillä olen halunnut pitää jakosuhteen mahdollisimman hyvänä, jotta pääsisin mahdollisimman pian uusimpiin skannauksiin käsiksi (jotka tosin useimmiten löytyvät nopeammin Tumblrista).
Vois tästä ensin katsoa alta pois lähes kaiken ja alkaa vasta sitten haalimaan lisää (ulkoisen kovalevyn siivous melkein ikuisesti kesken)