En olisi uskonut, että konserttikiertueen ekana päivänä olisi jotain näin suurta ilmoitettu. Oletin, että viimeisinä päivinä Team K4 muodostettaisiin, mutten myöskään odottanut kunnon sekoitusta. Hieman ihmeellistä miten Sakura ja Haruppi, Mio ja Meru ja Natsumi ja Madoka kaikki erotettiin eri tiimeihin. Lovetan kapteenina on vielä hieman jännä ajatus, sillä en ole ajatellut häntä kapteenimaiseksi, mutta uskon hänen olevan hyvä kapteeni

Toivon tosiaan, että Haruppi saisi pitää paikkansa Team H:n centerinä, vaikka ei minulla mitään Meruakaan vastaan ole. Itse haluaisin nähdä Sakuran Team K4:n centerinä, mutta saa nähdä. Joka tapauksessa olen tosi innoissani tästä team sufflesta ja toivon, että tiimit tulevat toimimaan hyvin. Toivon myös, että molempia tiimejä tullaan huomioimaan yhtä paljo, jotta tiimit tosiaan pysyisivät tasapainoisina. Jotenkin Team H vaikuttaa tällä hetkellä vahvemmalta, sillä omasta mielestäni heillä on enemmän suosittuja jäseniä. Mutta iloinen olen siitä, että Sakura ja Anna ovat samassa tiimissä

Harmittaa kyllä Maikomun puolesta, onhan hän kuitenkin ollut jo pitkään kenkyuuseinä. Tosin G+:ssa hänen päivityksessään hän vaikutti ottavan asian kuitenkin hyvin, eikä vaikuttanut masentuneelta asiasta.
Odotan mielenkiinnolla, mitä stageja uudet tiimit rupeavat esittämään. Eikös Team H:n uutta stagea juuri lykätty? Ehkäpä uusi Team H alkaa sitten esittämään sitä ja mielenkiinnolla odotan, minkä stagen Team K4 saa

Muuten tietääkö kukaan alkaako Team H:n draft jäsen Yamamoto Mao esiintyä kenkyuuseiden vai Team H:n kanssa?